Користувачі Apple часто звертаються до сервісних центрів з причини блокування облікового запису. Трапляється це через не правильного введення пароля або Apple ID, який був введений багато разів.
Повідомлення, в якому написано, що Apple ID заблокований містить таку інформацію:
«Не вдається виконати вхід, тому що ваш обліковий запис заблоковано з метою безпеки».
«Цей Apple ID заблокований в цілях безпеки».
Якщо власник iPhone / iPad / MacBook зіткнувся з цією проблемою, є спосіб її вирішення?
- Відкрити браузер і перейдіть на сайт iforgot.apple.com.
- Ввести email, до якого прив'язаний Apple ID.
- У наступному етапі, необхідно відповісти на кілька запитань, щоб переконатися, що саме ви власник облікового запису.
- Надалі з проблемами можна буде звернутися в службу підтримки Apple.
- Після введення нового пароля, також потрібно буде поміняти його в налаштуваннях iCloud.