Повідомляється, що Apple обмежує поширення в App Store ad block -ів на основі VPN / root certificate, здатних блокувати рекламу в інших сторонніх додатках, і замість цього буде підтримувати тільки сторонні блокувальники контенту, пропоновані через Safari.

Передбачуване зрушення в політиці сталося в зв'язку з недавньою пригодою між Apple і розробником Future Mind, який продає ряд додатків, включаючи блокувальник контенту AdBlock на основі VPN.

Згідно MacRumors, Future Mind недавно представила оновлений додаток AdBlock (в App Store з 2014 року) і яке було відхилено Apple App Review Board. Група повідомила Future Mind СТО Томашу Коперський, що Apple більше не дозволяє продавати рекламні блокування на основі VPN / root сертифікатів через App Store.

«Після подачі скарги до Ради з огляду додатків один з членів групи по огляду зв'язався зі мною безпосередньо телефоном і повідомив, що Apple офіційно змінила свою політику щодо блокувальників рекламних блоків на основі VPN / root сертифікатів в App Store і більше не приймає оновлення програм , які безпосередньо блокують контент в сторонніх додатках », - сказав Коперський. «Єдиний офіційно дозволений спосіб блокування реклами - це блокувальники вбудовані в Safari».

Пункт 4.2.1 App Store Review Guidelines, в якому говориться: «Додатки повинні використовувати API і фреймворки для своїх цілей і повинні вказувати на інтеграцію в описі своїх додатків», і, щоб отримати більш конкретну інформацію, Future Mind було сказано, що оновлення було відхилено, тому що «ваше додаток використовує VPN профілі або root сертифікати для блокування реклами або іншого контенту в сторонньому додатку, яке заборонено в App Store».

Схоже, що Apple реалізує це зміна, оскільки розробники оновлюють присутні програми, оскільки ряд додатків, що використовують методи блокування контенту на основі VPN, як і раніше доступні для звантаження. Імовірно, нові додатки, які використовують аналогічну технологію, також будуть заблоковані.

Зміна політики відбувається тому як Apple приділяє велику увагу веббраузеру. На WWDC 2017 червні компанія оголосила про нові функції, встановлених в macOS High Sierra, включаючи блокування відеореклами в режимі автоматичного програвання і інтелектуальну систему відстеження, обидві з яких спрямовані на скорочення нав'язливої ​​реклами.