Велика частина фільму «На драйві» була змонтована в режимі реального часу, за допомогою MacBook Pro, що в рази скоротило витрати на дорогу зйомку повторних дублів.

У своєму блозі, редактор фільму Пол Мачлісс назвав фільм «найскладнішим в редагуванні» і «найважчою роботою», над якою він коли-небудь працював. Мачлісс взяв свій 15-дюймовий MacBook Pro Retina (випущений до поновлення серії в 2016 році), щоб активно працювати на знімальному майданчику, і синхронізувати знятий матеріал з написаної для фільму хореографією і музичним супроводом.

Використовуючи Avid (професійна програма для нелінійного відеомонтажу), Мачлісс прямо на вулиці редагував відзнятий матеріал, щоб допомогти скоординувати дію з очікуваним саундтреком.

Під час зйомки Мачлісс сидів в задній частині знімального трейлера, переглядаючи свіжо зняті кадри, щоб гарантувати, що повторне редагування буде менш проблематичним після завершення основної зйомки.

Поки не обговорюється, наскільки добре комп'ютер впорався із завданням, але робота залишила свої сліди на клавіатурі.

«На драйві» розповідає про молодого водія, що працює на кримінального авторитета, і постійно слухача музику.

Мачлісс в першу чергу відомий своєю роботою з редагування «Армагеддец» і «Скотт Пілігрим проти всіх»